BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Leave a comment and follow me pls.. ^^

Sunday, January 31, 2010

999.....^^

today im vry vry crazy...

haiya...not so crazy la...

just do somthing special to someone lo..

^^ that ppl should be vry happy de.....

rite? haha...

today i go seremban de jusco..........

go see colour... got new stock... so i go see lo...

then hor... i go find a book.....hehee... ^^

walaoo ......... really big there..... find many many time ...

vry vry vry 久 at there....

the book at there oso vry 乱... 嘻嘻...^^

dunno how many hours gone........

can't find... go ask the lady there , but she oso dunno me desrcribe the book wat....

haiyo...

(应该很久了瓜..) 才肯放弃............

不过还是买了别的... 不是想要的那本......T_T....

then... bac home... start my mission lo...^^

!@#$%^&*()(*&^%$#@!@#$%^&*............




hehee.....^^...


chg song oredi...... .


罗志祥-爱不单行~

找不到人说 心里的寂寞
找不到人懂 怕黑的折磨
找不到命中注定 在一起的那个人
很多人都像我 一个人过生活
爱 只有简单笔画 却比想象复杂
恨安定爱变化
我爱过几个人 也被爱过几遍
却还是没能将幸福留下
爱 是不可数的吗 为何我还相信
它不是独行侠
我在等一个人 在等我的永恒
告诉我爱不单行别害怕
用不完身边 泛滥的自由
开始怕孤单 是一种诅咒
羡慕我能飞的人 为何在天黑以后
还是宁愿回到 爱情那个枷锁
爱 只有简单笔画 却比想象复杂
恨安定爱变化
我爱过几个人 也被爱过几遍
却还是没能将幸福留下
爱 是不可数的吗 为何我还相信
它不是独行侠
我在等一个人 在等我的永恒
告诉我爱不单行别害怕
爱 只有简单笔画 却比想象复杂
恨安定爱变化
我爱过几个人 也被爱过几遍
却还是没能将幸福留下
爱 是不可数的吗 为何我还相信
它不是独行侠
我在等一个人 在等我的永恒
告诉我爱不单行别害怕
我在等一个人 在等我的永恒
告诉我爱不单行相信它

0 comments: